Logo

Vragen of meer informatie? Bel ons op 020 5643 700

Over ons

Over ons

Eurest Services is onderdeel van het toonaangevende Compass Group PLC, wereldwijd marktleider in food en support services met meer dan 500.000 medewerkers in ruim 50 landen. Compass Group combineert een wereldwijd netwerk met lokaal ondernemerschap. In Nederland verlenen bijna 5000 medewerkers deze food en support services aan bijna 900 bedrijven, ziekenhuizen, horecagelegenheden, hogescholen, universiteiten en (overheids)instellingen.

Deze locaties zijn verspreid over heel Nederland. De activiteiten worden uitgevoerd onder de namen Eurest (food) en Eurest Services (support).

Eurest Services is een betrouwbare partner voor volledig en geïntegreerd facilitair management. Klanten kunnen rekenen op betrouwbare service, uitgekiende planning, één centrale contactpersoon voor alle diensten en een efficiënte administratie met niet meer dan één factuur.

Duurzaamheidsbeleid Compass Group Nederland

Onze gasten, opdrachtgevers, leveranciers en niet in de laatste plaats wijzelf staan steeds bewuster in het leven wat duurzaamheid en gezondheid betreft. Bovendien hebben wij als onderdeel van Compass Group PLC, wereldwijd marktleider in food en support services, een verantwoordelijkheid naar de wereld om ons heen. Onze ambitie en verantwoordelijkheid zijn vertaald naar 5 pijlers. Via deze pijlers werken we aan een gezond en duurzaam leven van onze gasten, partners en medewerkers. Meer informatie vindt u in onze MVO brochure

Codes en regelgeving

De medewerkers van Compass Group doen er alles aan om elke dag een superieure service te bieden. Wie we zijn, wat we doen en hoe we communiceren met opdrachtgevers, leveranciers en de wereld om ons heen, vertellen onze leidende principes:

1. Gedragscode
Hier wordt in uiteengezet hoe wij op welke manier zaken willen doen: eerlijk, integer en respectvol.

2. Ethische code
Hier wordt in uiteengezet wat wij van al onze mensen verwachten met betrekking tot het omgaan met collega's en mensen van buiten het bedrijf zoals klanten, leveranciers, aandeelhouders en andere belanghebbenden.

3. 5 Gouden regels
Dit is de gedragscode waarin onze normen en waarden zijn vastgelegd.

4. SpeakUp regeling
Via SpeakUp kunnen medewerkers melding doen van gedrag, uitingen of handelingen die in strijd zijn met onze gedragscode.

5. Vertrouwenspersonen
Als u een melding wilt doen over ongewenst gedrag, zijnde seksuele intimidatie, misbruik van drugs of alcohol, fysiek geweld, agressie, pesten en/of discriminatie, neem dan contact op met een van onze vertrouwenspersonen.

6. Code verantwoordelijk marktgedrag
Deze code past binnen de missie, visie, waarden en leidende beginselen van Compass Group wereldwijd.

LOGISTIEK__4_

Het bewijs dat het kan!

Aanvullen...

  • Exploitatie van de faciliteiten van uw organisatie
  • (buurt)Bibliotheek
  • Thema-avonden en welzijnsactiviteiten
  • Pluspakket

Lees meer

Meer weten?

Wilt u meer informatie over Eurest Services, lees dan onze brochure.

Relevante onderwerpen Bekijk alles

  • Ondersteunende diensten

    Ondersteunende diensten

    Een breed pakket aan uiterst bel...

    Lees meer

  • Bedrijfscatering

    Bedrijfscatering

    Passie voor kwaliteitscatering w...

    Lees meer

  • Over ons

    Over ons

    Eurest Services is onderdeel van...

    Lees meer

  • Contact

    Contact

    Bezoekadres Laarderhoogtweg ...

    Lees meer

Contact

Wilt u kennismaken met onze gastvrije organisatie? U kunt ons vinden op het onderstaande adres:

Bezoekadres

Laarderhoogtweg 11, 1101DZ Amsterdam

Postadres

Postbus 22875, 1100DJ Amsterdam

T: 020 5643 700
E: info@eurest.nl

©2018 Eurest Services / Alle rechten voorbehouden / Algemene voorwaarden / Privacy Policy