Eurest Services
 

LIVE OUR PROMISE

wie zijn wij

PARTNERSHIP


Leo van Duijn – AkzoNobel

“Geïntegreerde facilitaire dienstverlening van Eurest Services betekent voor ons dat één partij verantwoordelijk is voor de volledige dienstverlening. Hierdoor sluiten de diensten naadloos op elkaar aan en hebben wij een centraal aanspreekpunt. Eurest Services maakt onze verwachtingen waar en komt afspraken na.”

 

Frank Haasen Regional Manager Facilities & Real estate EMEA - Medtronic

“Compass Group heb ik leren kennen als een organisatie waar eerlijkheid, transparantie en eigenaarschap hoog in het vaandel staat. Ik heb gemerkt dat medewerkers die waarden op geheel natuurlijke wijze uitdragen, niet gedwongen of geforceerd maar gewoon omdat de organisatie zo in elkaar steekt. Communicatie is altijd open en eerlijk, met respect voor de wensen en behoeften van de klant maar ook met respect voor het individu. Alles is bespreekbaar, een misser wordt ruiterlijk toegegeven en altijd recht gezet; zonder gedoe. Het streven naar adequate dienstverlening is oprecht en dat merk je.
Dat vind ik een aangename wijze van omgang met elkaar, op menselijke waarden gebaseerd. Dat is mij bijgebleven, het voelt natuurlijk en maakt het aangenaam samenwerken. De mens staat centraal. En dat kan niet anders want Compass levert diensten, door mensen aan mensen geleverd.
 
Als dienstverlener kun je de beste zijn, met het meest uitgebreide pakket aan diensten… of de snelste, of de meest innovatieve of de goedkoopste of wat dan ook – waar het om gaat is het gevoel dat je de afnemer van je diensten geeft. Een goed gevoel zal lang bijblijven, een slecht gevoel blijft eeuwig hangen…
Dat geldt voor elke consument. De kruidenier uit vroeger tijden wist dat maar al te goed, net als iedere andere winkelier of mkb’er.
Voor een groot bedrijf is het de kunst om klein te blijven. Die kunst heeft Compass goed onder de knie. It’s a people’s business!”

 

Medronic.png