Eurest Services
 

LIVE OUR PROMISE

wie zijn wij

PARTNERSHIP


Van Big - Data naar relevante insights; Eurest Services gaat voor Continuous Improvement

Data is cruciaal voor de facilitair manager. Alle registraties en metingen die worden verricht leveren data op. Als deze data wordt geanalyseerd en wordt vertaald naar relevante oplossingen heb je een middel in handen om processen efficiënter in te richten en de kwaliteit van de dienstverlening te verbeteren. Eurest Services geeft het startsein voor continue kwaliteitsverbetering door de inzet van een “Multiservice applicatie”.

Hoewel er volop wordt gesproken over big data zijn de toepassingen binnen facilitaire organisaties vaak nog toekomstmuziek. Met focus op slimmer, efficiënter en duurzamer werken is het verzamelen en interpreteren van data voor Eurest Services een noodzakelijk stap naar continue verbetering. Met de juiste inzichten zorgt Eurest Services er onder andere voor dat klantwensen worden voorspeld, looproutes worden beperkt en de hoge mate van kwaliteit gewaarborgd is. Omdat ontwikkelingen snel gaan is wendbaarheid de nieuwe succesfactor. De “Multiservices applicatie”, zoals Eurest Services de software van Leviy betiteld, draagt bij aan het behalen van haar wendbaarheid.

“Leviy is een interessante partner voor Eurest Services vanwege haar kennis en kracht op het gebied van facilitaire dienstverlening “. Met deze samenwerking vertrouwen wij op succesvolle jaren in het behalen van onze doelstellingen". Jan Kraaijvanger, Manager Subcontracting Eurest Services.

LEADING SOFTWARE FOR CLEANING AND FM
Na een uitgebreide tender- en pilotfase is de samenwerking tussen Eurest Services en Leviy een feit. Hiermee geeft Eurest Services het startsein voor Continuous Improvement, door gebruik te maken van software van Leviy die voorziet in real-time insights, digitale audits, veiligheidscontroles en op maat gemaakt kwaliteitsbeheer. Eurest Services combineert deze verzamelde data met marktontwikkelingen, doelgroepenanalyses en customer experience management. Door de data van al deze bronnen te combineren en te analyseren kunnen verrassende combinaties worden gevonden tussen de dienstverlening en de tevredenheid van de pandbewoner. Het juist interpreteren van deze data zorgt voor concrete verbeterpotentie.

"We zijn bijzonder trots en dankbaar voor het vertrouwen van Eurest Services en kunnen niet wachten om samen deze prachtige stappen te zetten. Binnen deze partnership zullen we honderden locaties uitrollen met een variëteit aan modules. En misschien nog wel het mooiste, tot aan de schoonmaker en catering medewerker toe!!" Sebastiaan van der Vinne, CEO Leviy.

Leo van Duijn – AkzoNobel

“Geïntegreerde facilitaire dienstverlening van Eurest Services betekent voor ons dat één partij verantwoordelijk is voor de volledige dienstverlening. Hierdoor sluiten de diensten naadloos op elkaar aan en hebben wij een centraal aanspreekpunt. Eurest Services maakt onze verwachtingen waar en komt afspraken na.”

 

Frank Haasen Regional Manager Facilities & Real estate EMEA - Medtronic

“Compass Group heb ik leren kennen als een organisatie waar eerlijkheid, transparantie en eigenaarschap hoog in het vaandel staat. Ik heb gemerkt dat medewerkers die waarden op geheel natuurlijke wijze uitdragen, niet gedwongen of geforceerd maar gewoon omdat de organisatie zo in elkaar steekt. Communicatie is altijd open en eerlijk, met respect voor de wensen en behoeften van de klant maar ook met respect voor het individu. Alles is bespreekbaar, een misser wordt ruiterlijk toegegeven en altijd recht gezet; zonder gedoe. Het streven naar adequate dienstverlening is oprecht en dat merk je.
Dat vind ik een aangename wijze van omgang met elkaar, op menselijke waarden gebaseerd. Dat is mij bijgebleven, het voelt natuurlijk en maakt het aangenaam samenwerken. De mens staat centraal. En dat kan niet anders want Compass levert diensten, door mensen aan mensen geleverd.
Als dienstverlener kun je de beste zijn, met het meest uitgebreide pakket aan diensten… of de snelste, of de meest innovatieve of de goedkoopste of wat dan ook – waar het om gaat is het gevoel dat je de afnemer van je diensten geeft. Een goed gevoel zal lang bijblijven, een slecht gevoel blijft eeuwig hangen…
Dat geldt voor elke consument. De kruidenier uit vroeger tijden wist dat maar al te goed, net als iedere andere winkelier of mkb’er. Voor een groot bedrijf is het de kunst om klein te blijven. Die kunst heeft Compass goed onder de knie. It’s a people’s business!”