Eurest Services
 

 

Frontoffice-
diensten

wie zijn wij

Eurest Services

Eurest Services


live our promise

Facilitaire dienstverlening | Eurest Services

Frontoffice-diensten met een echte glimlach

… want uit een oprechte glimlach spreekt klantgedrevenheid

In deze tijd is het essentieel dat frontoffice-diensten ervoor zorgen dat gebouwen en werkplekken voor iedereen een gezonde en veilige plek blijven. Een vriendelijk en vertrouwd gezicht dat werknemers en gasten verwelkomt en als eerste aanspreekpunt fungeert, zowel op het gebied van gastvrijheid als veiligheid, is daarbij een onmisbare schakel binnen je organisatie. Onze frontoffice-medewerkers zijn veel meer dan alleen maar die vriendelijke man of vrouw die met oprechte belangstelling altijd een praatje maakt, interesse toont of een betekenisvol gesprek aangaat. Met onze achtergrond in hospitality weten wij als geen ander wat goed gastheerschap betekent. Wij zorgen ervoor dat de juiste mensen op de juiste plek zitten, zodat kwaliteiten optimaal benut kunnen worden. Naast dat vriendelijke gezicht dat te allen tijde voor medewerkers en gasten klaarstaat, besteedt Eurest Services veel aandacht aan communicatieve vaardigheden en trainingen. Onze frontoffice medewerkers weten dan ook als geen ander hoe richtlijnen en informatie op de juiste manier aan werknemers en gasten gecommuniceerd dient te worden.

•    Vriendelijk
•    Flexibel
•    Doeltreffend
•    Pro-actief
•    All-round

Frontoffice-diensten beïnvloeden de klantbeleving

Ontzorgend en persoonlijk

Onze receptionisten en hostesses zijn het gezicht van je organisatie en bepalen voor een groot deel de eerste indruk. Ons Senses-concept zorgt ervoor dat frontoffice-diensten naadloos aansluiten op de identiteit van je organisatie en de behoeften van je gasten. Door de juiste mensen, diensten en producten op het goede moment en op de juiste plek in te zetten, worden de zintuigen van je gasten positief geprikkeld en de ultieme klantbeleving bereikt.

•     Ontvangst van medewerkers en gasten
•     Registratie van bezoekers
•     Begeleiding van medewerkers en gasten
•     Heldere informatieverstrekking naar medewerkers en gasten
•     Afhandelen van intern en extern inkomend telefoonverkeer
•     De verbindende factor met andere afdelingen binnen je organisatie

Optimise your processes,
realise your goals

Facilitaire processen

…. die lopen als een geoliede machine

Als aanvulling op onze frontoffice-diensten houdt je met ons Facility Management Informatie Systeem (FMIS) grip op al je dagelijkse facilitaire processen. Lees hier meer over ons Facility Management Informatie Systeem.

Frontoffice-diensten | Eurest Services